Niina Helsinki Naisten Kymppi

Tossua toisen eteen metsien puolesta

Olen metsäläinen menninkäinen ja rakastan luontoa. Metsäretkillä lähtee stressi ja ihana rauha tulee tilalle. Nautin niin paljon tutkiskella luontoa ja viettää omaa aikaa kuusen katveessa. Olen kotoisin Pohjois-Lapista, jossa puuraja on alhaalla ja ne harvatkin puut ovat sitkeitä käppäniä ja kasvavat hitaasti mutta eivät kovin korkeiksi. Minua pistääkin potuttamaan, kun näen kuinka metsiä tuhotaan harkitsemattomasti. Siksi kerään lahjoituksia luonnonsuojelutyöhön ja pinkaisen, tai noh, ehkä vähän löntystän Naisten Kympille 27.5.2018. Juoksutossut on hautatuneet jonnekin pinon pohjimmaksi ja nyt olisi aika herättää nukkuva sisäinen juoksija taas pistämään tossua toiseen eteen. Kunto on kohtalainen, joten tässä juoksuprojektissa on selkeesti sekä uhka että mahdollisuus - mitä jos tukisit mua ja tavoitetta päästä 10 km kuntoon toukokuun loppuun mennessä? Luonnonsuojelu ja metsien suojelu on lähellä sydäntä, siksi keräykseni kohdistuu Greenpeaceen. Tavoite 300 euroa, joten tule siis mukaan keräykseen. Saa kertoa myös kaverille ;)

29.3.2018 28.5.2018

Niina