Tule mukaan juoksemaan ja aloita keräys luonnon puolesta

Juokse luonnon puolesta Naisten Kympillä 27.5.2018. Aloita oma haastekampanja ja kerää lahjoituksia Greenpeacelle helposti ja nopeasti. Haasta kaverisi mukaan tukemaan sinua - kerro keräyksestä ystävillesi ja seuraa kuinka lahjoitustavoitteesi täyttyy.

Liittyminen Greenpeacen juoksutiimiin on helppoa ja saat vinkkejä kampanjan aikana. Katso alta ohjeet ja ilmoittaudu mukaan.

Haastekampanjalla autat Greenpeacen työtä ilmastonmuuton pysäyttämiseksi - työskentelemme tällä hetkellä esimerkiksi arktisen öljynporauksen pysäyttämiseksi, pohjoisten havumetsien suojelemiseksi liiallisilta hakkuilta sekä merialueiden pelastamiseksi saastumiselta. Greenpeace on riippumaton järjestö, joka ei vastaanota lahjoituksia yrityksiltä tai valtioilta. Toimintamme mahdollistavat tavallisilta kansalaisilta saadut lahjoitukset.

Ilmoittaudu mukaan näitä ohjeita seuraten!

Jos et ole vielä ehtinyt ilmoittautumaan juoksutapahtumaa:

1. Mene Naisten Kympin -sivuille ja ilmoittaudu. Ilmoittautumisen aikana saat mahdollisuuden aloittaa oman keräyskampanjasi.

2. Luo oma keräyssivusi, lähetä linkki ystävillesi ja haasta heidät mukaan keräykseen.

1. Valitse keräyksellesi nimi

2. Kirjoita lyhyt kuvaus keräyksestä

3. Lataa oma kuva

4. Levitä sanaa, innosta ihmisiä lahjoittamaan ja seuraa, miten eurot kilahtelevat ympäristölle! Tulet saamaan paljon vinkkejä kampanjan aikana.

Jos olet jo ilmoittautunut juoksutapahtumaan:

Jos olet jo rekisteröitynyt Naisten Kympille, voit aloittaa keräyksen painamalla "Aloita keräys" nappia.

- Aloita oma keräys

- Pyydä ystäviltäsi lahjoituksia esim. Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä tai sähköpostilla.

- Näet ystäviesi lahjoitukset keräyssivulla välittömästi

Osallistu lahjoittamalla

Voit osallistua keräykseen myös tukemalla muita juoksijoita! Katso alta aktiiviset haastekampanjat ja ota osaa.