Katju Lehtola Helsinki Helsinki City Running Day

Luonnon puolesta, ilmastonmuutosta vastaan

Lähdin keräämään varoja Greenpeacelle, sillä luonto, erityisesti metsä, on itselleni erittäin tärkeä paikka. Juuri juoksun kautta olen onnistunut solmimaan luontoon entistä vahvemman siteen ja nykyisin rakastankin juosta poluilla. Metsässä rentoudun ja sieltä ammennan hyvää oloa ja energiaa. Siksi olenkin erittäin huolissani maapallomme tulevaisuudesta. Ilmastonmuutoksen mukanaan tuomat uhkakuvat pelottavat. Voimme kantaa oman kortemme kekoon jokapäiväisillä valinnoillamme tai osoittamalla tukemme luonnonsuojelutyötä tekeville yhdistyksille. Lahjoittamalla Greenpeacelle tuet mm. arktisten alueiden ja pohjoisten havumetsien suojelutyötä. Jos kaikki sujuu hyvin, HCRD tulee olemaan ensimmäinen kisapäiväni pitkän ylirasitustilasta johtuneen juoksutauon jälkeen. Jos haluat olla mukana tukemassa matkaani ja samalla arvokasta luonnonsuojelutyötä, voit osallistua keräykseeni. Taistellaan yhdessä ilmastonmuutosta vastaan! :)

3.2.2018 20.5.2018

Katju Lehtola