Ansku Holstila Helsinki Helsinki City Running Day

Tue ympäristönsuojelua, ja laita mut taas juoksemaan!

Haluan toimia ympäristön suojelemiseksi ja ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi myös juoksemalla, koska tahdon säilyttää nykyisten lajien elämän ja inhimillisen toiminnan mahdollisuudet tällä planeetalla. Olisi lisäksi kivaa päästä tulevaisuudessakin vanhoihin metsiin. :) Juoksin muutama vuosi sitten useita puolimaratoneja ja maratoneja. Sitten muutin kantakaupunkiin ja innostuin ympäristöaktivismista, ja oli parempaakin tekemistä kuin juosta useiden tuntien lenkkejä. Juoksu jäi kevyeksi mukavuusalueella hölköttelyksi. Kun tämä mahdollisuus kerätä rahaa ympäristönsuojeluun juoksemalla avautui, ajattelin että nyt on loistava syy palata pitkien matkojen ja tavoitteellisen harjoittelun pariin. Aloitan tämän projektin juoksemalla puolimaratonin Helsinki City Running Dayssä. Voit kannustaa minua juoksemaan ja parantaa samalla maailmaa lahjoittamalla rahaa Greenpeacen työhön. Tavoitteenani on kerätä 300 euroa. Jos onnistun keräämään 400 euroa, yritän myös alittaa vuoden 2013 yhden tunnin ja 53 minuutin aikani.

18.11.2017 19.5.2018

Ansku Holstila