Aura Helsinki Helsinki City Running Day

Juokse niin kuin talosi olisi tulessa

Juoksen 18.5. puolimaratonin Helsinki City Running Dayssa. Mietin pitkään, mikä hienoista hyväntekeväisyyskohteista saisi minun tukeni, mutta päädyin Greenpeaceen, jonka kuukausilahjoittaja olen, koska mikään ei ole niin tärkeää kuin ilmastonmuutoksen torjuminen. Tämän keräyksen perustaminen Greenpeacelle on minun pieni osuuteni ilmastonmuutosta vastaan. Sen lisäksi juoksen tietenkin Vegaanijuoksijoiden tiimissä. 16-vuotias Greta Thunberg on ilmaissut ilmastonmuutoksen vastaisen työn tärkeyden paremmin kuin minä. Meillä on ehkä 10 vuotta aikaa estää tuhoisan ilmastonmuutoksen toteutuminen. Jokaista meistä tarvitaan tässä työssä. Juoksen niin kuin taloni olisi tulessa. Auta minua, osallistu keräykseeni.

4.3.2019 26.5.2018

Aura