Tule mukaan juoksemaan ja aloita keräys luonnon puolesta

Juokse luonnon puolesta 19.5.2018 ja kerää lahjoituksia Greenpeacelle. Helsinki City Running Day kerää yhteen viisi juoksutapahtumaa, joista löytyy sopiva matka jokaiselle.
Ilmoittaudu jouksutapahtumaan ja aloita oma keräys helposti ja nopeasti. Haasta ystäväsi mukaan tukemaan sinua juoksumatkallasi ja seuraa kuinka lahjoitustavoitteesi täyttyy.

Liittyminen Greenpeacen juoksutiimiin on helppoa ja saat tukea keräyksen aikana. Katso alta ohjeet ja ilmoittaudu mukaan.

Varainkeräyskampanjalla autat Greenpeacen työtä ilmastonmuuton pysäyttämiseksi - työskentelemme tällä hetkellä esimerkiksi arktisen öljynporauksen pysäyttämiseksi, pohjoisten havumetsien suojelemiseksi liiallisilta hakkuilta sekä merialueiden pelastamiseksi saastumiselta. Greenpeace on riippumaton järjestö, joka ei vastaanota lahjoituksia yrityksiltä tai valtioilta. Toimintamme mahdollistavat tavallisilta kansalaisilta saamamme lahjoitukset.

Ilmoittaudu mukaan näitä ohjeita seuraten!

Jos et ole vielä ehtinyt ilmoittautumaan juoksutapahtumaa:

1. Mene juoksutapahtumien pääsivulle ja ilmoittaudu sopivalle matkalle. Ilmoittautumisen aikana saat mahdollisuuden aloittaa oman keräyskampanjasi.

2. Luo oma keräyssivusi, lähetä linkki ystävillesi ja haasta heidät mukaan keräykseen.

Jos olet jo ilmoittautunut juoksutapahtumaan:

Jos olet jo rekisteröitynyt johonkin tapahtumista, voit aloittaa keräyksen painamalla "Aloita keräys" nappia.

- Aloita oma keräys

- Pyydä ystäviltäsi lahjoituksia esim. Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä tai sähköpostilla.

- Näet ystäviesi lahjoitukset keräyssivulla välittömästi

Osalistu lahjoittamalla

Voit osallistua keräykseen myös tukemalla muita juoksijoita, jos oma keräys ei ole tällä hetkellä ajankohtainen. Löydät heidän tietonsa alta.