Tule mukaan juoksemaan ja aloita keräys luonnon puolesta

Juokse luonnon puolesta 19.5.2018 ja kerää lahjoituksia Greenpeacelle. Helsinki City Running Day kerää yhteen viisi juoksutapahtumaa, joista löytyy sopiva matka jokaiselle.
Ilmoittaudu jouksutapahtumaan ja aloita oma haastekampanja helposti ja nopeasti. Haasta ystäväsi mukaan tukemaan sinua juoksumatkallasi ja seuraa kuinka lahjoitustavoitteesi täyttyy.

Liittyminen Greenpeacen juoksutiimiin on helppoa ja saat vinkkejä kampanjasi aikana. Katso alta ohjeet ja ilmoittaudu mukaan.

Haastekampanjalla autat Greenpeacen työtä ilmastonmuuton pysäyttämiseksi - työskentelemme tällä hetkellä esimerkiksi arktisen öljynporauksen pysäyttämiseksi, pohjoisten havumetsien suojelemiseksi liiallisilta hakkuilta sekä merialueiden pelastamiseksi saastumiselta. Greenpeace on riippumaton järjestö, joka ei vastaanota lahjoituksia yrityksiltä tai valtioilta. Toimintamme mahdollistavat tavallisilta kansalaisilta saadut lahjoitukset.

Ilmoittaudu mukaan näitä ohjeita seuraten!

Jos et ole vielä ehtinyt ilmoittautumaan juoksutapahtumaa:

1. Mene juoksutapahtumien pääsivulle ja ilmoittaudu sopivalle matkalle. Ilmoittautumisen aikana saat mahdollisuuden aloittaa oman keräyskampanjasi.

2. Luo oma keräyssivusi, lähetä linkki ystävillesi ja haasta heidät mukaan keräykseen.

1. Valitse keräyksellesi nimi

2. Kirjoita lyhyt kuvaus keräyksestä

3. Lataa pma kuva

4. Levitä sanaa, innosta ihmisiä lahjoittamaan ja seuraa, miten eurot kilahtelevat ympäristölle! Tulet saamaan paljon vinkkejä kampanjan aikana.

Jos olet jo ilmoittautunut juoksutapahtumaan:

Jos olet jo rekisteröitynyt johonkin tapahtumista, voit aloittaa keräyksen painamalla "Aloita keräys" nappia.

- Aloita oma keräys

- Pyydä ystäviltäsi lahjoituksia esim. Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä tai sähköpostilla.

- Näet ystäviesi lahjoitukset keräyssivulla välittömästi

Osallistu lahjoittamalla

Voit osallistua myös tukemalla muita juoksijoita. Löydät aktiiviset haastekampanja alta.